КОМПАНІЯ "ГЛОБАЛСВІТ"
"GLOBALSVIT" LTD


  • Початок


    Компанія ТОВ «Глобалсвіт» була організована і почала свою діяльність в 2001 році і на сьогоднішній день, пройшовши всі етапи становлення, розвитку і вдосконалення, є одним з провідних виробничо-торговельних підприємств на ринку поліграфічної, пакувальної та рекламно-сувенірної продукції.

    ТОВ «Глобалсвіт» успішно співпрацює зі споживачами нашої продукції в Україні і країнах ближнього зарубіжжя, де має репутацію солідного і порядного партнера.

  • Продукція


    Вся продукція виробляється і постачається по чітко оформленим персональним заявками кінцевого споживача, при цьому детально узгоджуються і затверджуються всі технічні, технологічні, тимчасові і комерційні вимоги і нюанси.

    Вартість продукції формується індивідуально і враховує всі побажання клієнта. Індивідуальний підхід до вимог кожного Замовника гарантує своєчасні виготовлення і поставку продукції найвищої якості за розумними цінами і зручними умовами розрахунку.

    Ми готові надати зразки своєї продукції або поставити пробну партію.

  • Цілі


    Крім забезпечення виробництва всіх видів продукції в потрібній кількості, а також оперативності виготовлення і доставки її клієнту, нашими головними цілями є впевненість наших партнерів в стабільно високій якості товарів нашої компанії, гарантія відповідності кінцевого продукту всім нормам і вимогам Замовника.

    Докладний контроль здійснюється на всіх без винятку етапах виробництва. Вся продукція сертифікована і має всю необхідну документацію, що підтверджує якість відповідно до чинного законодавства.


  • Співпраця


    Висока якість продукції, конкурентно-здатні ціни, оперативність виготовлення і доставки, розумний підхід до ціноутворення та взаєморозрахунків, надання індивідуального сервісу відповідно до персональних вимог і побажань кожного клієнта завжди були непорушними і беззаперечними принципами роботи нашої компанії.

    Для великих і постійних Замовників на підприємстві розроблена, впроваджена і успішно функціонує спеціальна програма співпраці.

    Багаторічний досвід і вдосконалені технологічні процеси, побудова взаємовідносин на умовах взаємної зацікавленості, відповідальності та стабільності, дозволять Вам не сумніватися в тому, що приймаючи рішення про співпрацю з нами, Ви отримуєте надійного і порядного ділового партнера!



Ящики, лотки, контейнери

За розмірами гофротара ділиться на виконувану за ДСТУ, тобто стандартну, і нестандартну, виготовлену для особистих потреб замовника.

В даний час є кілька видів гофротари і виготовлених для неї додаткових елементів:

• Перший, найпоширеніший - це гофроящик, виріб з гофрокартону, який має чотирьохклапанну кришку і дно. Використовується для упаковки найрізноманітніших видів продукції;

• Менший виріб з гофрокартону без кришки називається гофролотки. Його використовують для упаковки промислових товарів і транспортування продуктів, які швидко псуються;

• Третій, гофроконтейнер, застосовується для упаковки сипучих субстанцій і рідин, при цьому в другому випадку користуються поліетиленовим вкладишем, який перешкоджає рідини вбиратися в короб.

При виробництві гофротари використовується матеріал, який може мати три, п'ять або сім шарів, в залежності від виду продукції і специфіки транспортування і зберігання.

При виготовленні упаковки з гофрокартону використовується тільки екологічно чиста сировина і матеріали, що дозволяє не турбуватися за збереження вашого продукту. Гофротара має пріоритетне значення в порівнянні з упаковками з інших матеріалів.


Кутники картонні захисні

Покликані вирішити проблему транспортної і складської упаковки. На додаток або замість існуючих видів упаковки (стрейч і стреп-стрічка, гофроящик, піддон, лоток) захисні картонні кутники забезпечать збереження Вашого товару.

Види картонних кутників:

1. Г-подібний профіль. Має широкий спектр застосування. Захищає торці упаковок, перешкоджає деформації упаковки стреп-стрічкою при стягуванні, тримає навантаження від верхніх рядів при штабелюванні (захистна рама), перешкоджає деформації коробок з товарами під час штабелювання;

2. П-подібний профіль. Захищає від пошкодження краю штучних або листових виробів (двері, вікна, панелі і т.д.);

3. Кутник, що згинається. Захищає зовнішні і внутрішні краї рулонних матеріалів;

4. Кутники з клїйкою стрічкою. Створюють додаткові зручності і роблять процес упаковки більш технологічним. Клейовий шар виконується у вигляді стрічки, що клеїться і може бути нанесено як на зовнішню, так і на внутрішню сторону захисних кутників.

Основні функції:

• Захист країв і фіксація на піддоні рулонних матеріалів;

• Захист країв і упаковка листових матеріалів;

• Посилення жорсткості конструкції упаковки;

• Захист країв листових матеріалів від стяжок;

• Захист піддонів від розсипання;

• Захист країв і упаковка рулонних матеріалів куточками, що згинаються;

• Захист і збільшення міцності картонних коробів;

• Захист торців.


Листи прокладочні, решітки, інше

До них відносяться додаткові елементи упаковки - це решітки, амортизатори, обечайки, вкладиші і прокладки.

Решітками називають осередку з картонних листів зі вставленими один в одного прорізами. Використовується для транспортування пляшок, скляного та керамічного посуду.

Амортизатор являє собою щільний прокладочний матеріал зі склеєних між собою аркушів гофрокартону і використовується для захисту тендітних виробів від впливів ззовні. Обечайка підсилює стінки упаковки з щільного гофрокартону по периметру, а вкладиші, що виглядають як картонні листи з горизонтальними риловочними лініями, зазвичай поміщають всередині гофроящика.

Ще один засіб упаковки - це прокладка, яка, володіючи пористою структурою, може додатково захищати виріб від зовнішніх несприятливих чинників при транспортуванні, при цьому прокладка одне або багатошарова і має високу водостійкість.


Самоклеючі етикетки

Допоможе вирішити масу питань на виробництві, в складському обліку, в офісі, логістиці, супермаркеті. Її не складно нанести на будь-яку упаковку, незалежно від поверхні, що в значній мірі полегшує процес сортування, розпізнавання і впізнаваності продукції.

Виробництво самоклеючих етикеток може здійснюватися з використанням різної основи. В якості основи застосовують папір (глянсову, напівглянсову, матову, металізовану, термочутливу) або плівкові матеріали. Етикетки можуть бути будь-якої форми і ступеня складності (в якості захисту можливий друк на зворотній «клійкій» стороні або нанесення символів, що виявляються під впливом ультрафіолету). Паперові етикетки відносно недорогі, в подальшому їх легко переробити. Якщо необхідний друк етикеток, до яких пред'являються такі вимоги як стійкість до вологи і агресивних середовищ, довговічність, то раціональніше буде використовувати при виготовленні плівкову основу. Самоклеючі етикетки використовуються в якості термоетикеток, наклейок і цінників на товар. Вибір етикетки залежить від виду продукту, що маркується.

Грамотно підібраний дизайн етикетки сприяє значному збільшенню продажів. Тому не дарма компанії, при зниженні обсягу продажів, вдаються до зміни дизайну та іміджу етикетки.

Виготовлення самоклеючих етикеток здійснюється в основному за допомогою флексодруку. Це пов'язано з тим, що флексографічна технологія друку наклейок має незаперечні переваги перед іншими способами. Флексодрук дозволяє використовувати великий асортимент клеїв і лицьових матеріалів. Друк УФ-фарбами дозволяє створити яскраву, кольорову етикетку, яка безпечна для здоров'я, і відповідно підходить для маркування харчових продуктів. Ще однією перевагою є можливість задіяти додаткові види обробки етикетки: тиснення фольгою, ламінування, лакування, вирубку штампом.


Фольга алюмінієва

Сьогодні алюмінієва фольга використовується чи не у всіх областях пакувальної промисловості, будучи матеріалом, що підходить практично для будь-яких харчових продуктів, напоїв, косметики. Так, фольга незамінна для упаковки напівфабрикатів, ринок яких має у всьому світі стійку тенденцію до зростання. Також широко вона застосовується при пакуванні медичних препаратів, до умов зберігання яких пред'являються особливо жорсткі вимоги.

Основні характеристики:

• Герметичність - створення герметичного бар'єра для вологи, масел, жирів, нафтопродуктів, більшості хімічних сполук, оксидів, парів і газів, мікроорганізмів, світла і ультрафіолетового випромінювання. Забезпечує збереження якості продуктів і виключає їх втрату;

• Корозійна стійкість, хімічна нейтральність до багатьох речовин і неабсорбентність упаковки гарантують її гігієнічність і не токсичність, виключають фарбування, надання смаку і зміну запаху продуктів;

• Теплостійкість і теплопровідність дають можливість теплової обробки і стерилізації продукції;

• Висока міцність при невеликій вазі;

• Фізіологічна безпека;

• Стійкість до низьких температур забезпечує можливість зберігання глибоко заморожених продуктів;

• Придатність до переробки для вторинного використання;

• Сумісність з продуктами харчування і медикаментами;

• Декоративні можливості, здатність до фарбування, тиснення, нанесення текстів збільшують привабливість і маркетингові можливості продукції;

• Придатність для різних способів нанесення друку (флексо, глибокий, офсетний).


Папір ламінований

Найбільш поширеною є папір ламінований поліетиленом, який може використовуватися в якості пакувального матеріалу для різних продуктів в харчовій, фармацевтичній та хімічній промисловості, поєднуючи в собі якості паперу і полімерного шару. Співвідношення в матеріалі паперу і поліетилену може бути різним, залежно від характеристик продукту, який в неї упаковується, умов транспортування і зберігання і варіюється в межах:

Папір: 38-90 г/м2

Поліетилен: 10-20 г/м2

Загальна щільність: 48-110 г/м2

Завдяки цим складовим ламінований папір є якісною упаковкою для безлічі видів товарів в харчовій, легкій та фармацевтичної промисловості.

Ламінований папір - це тандем, де папір використовується в якості джерела зображення, а поліетилен служить для герметизації продукту.

Ламінований папір призначений для упаковки харчових продуктів. Наочним прикладом можуть служити численні спеції і супи в вітринах наших магазинів. Застосовується для фасування в стіки сипучих матеріалів, таких як цукор, сіль і розчинна кава. Також він активно використовується в косметичній продукції: хна, фарба для волосся, поживні суміші. Не варто забувати про медицину. Тут ламінований папір бере участь в упаковці вологих серветок, пластирів, порошків і таблеток.


Упаковка з полімерних матеріалів

Основою для виготовлення такого виду упаковки служать поліпропілен прозорий, перловий, металізований, а також окремі різновиди поліетилену і термозбіжних плівок. Такі матеріали застосовуються як декоративний матеріал, в харчовій промисловості для упаковки кондитерської та хлібобулочної продукції, заморожених продуктів, бакалії, снекової продукції, медичних виробів, побутової хімії, молочної та масложирової продукції, а також в фармацевтиці та косметології.

Відповідно до вимог замовника до упаковки даної категорії на кожен вид продукції, в залежності від виду, вона може мати наступні властивості:

• механічна і ударна міцність;

• гнучкість і стійкість до стирання;

• легка зварюваність;

• стійкість до дії лугів і киплячої води;

• пофарбований матеріал не змінює колір багато років;

• нетоксичний;

• мала вага.


Представницька продукція корпоративного стилю

Продукція з використанням символіки фірми, яка використовується в рекламно-презентаційних цілях.

Представницька продукція - це спосіб заявити про благополуччя і стабільний розвиток бізнесу, підкреслити високий статус Вашої організації. Вироби з розділу представницької продукції не тільки функціонально полегшать Вашу роботу, але і красномовно розкажуть про статус свого власника. Вона є невід'ємним атрибутом якісних ділових відносин. Використання представницької продукції підкреслює корпоративний дух компанії в очах партнерів і клієнтів і сприяє підвищенню статусу компанії на ринку. До такої продукції відноситься:

• візитки;

• фірмові бланки;

• папки;

• конверти;

• блокноти;

• блоки для запису;

• календарі;

• листівки.


Рекламная продукція

Дана група є найчисленнішою за видами запропонованих рекламних друкованих виробів. Рекламна продукція - найрізноманітніша продукція по своєму втіленню, адже у неї дуже непросте завдання - привернути увагу потенційного клієнта, зацікавити його, донести інформацію про запропонований товар і послугу. Представлений нижче перелік не є повним і може бути доповнений відповідно до Ваших бажань і фантазії:

• буклети;

• плакати;

• афіші;

• листівки;

• флаєра;

• стікери (на самоклеючому папері);

• воблери;

• проспекти;

• каталоги;

• брошури.


Прикладна продукція

Прикладна поліграфія - це друкована продукція виробничого призначення.

У наш час мало виробляти хороший товар або пропонувати унікальну послугу, тому тут на перше місце виходить форма подачі. Працювавший століттями принцип «зустрічати по одягу» продовжує працювати і в наші дні. За допомогою цього виду друкованих виробів можна показати суть товару і його ціновий рівень, привернути увагу строго певної аудиторії - чоловіків або жінок, тінейджерів або дорослих.

Будь-якому підприємству, що пропонує власну продукцію або послуги, просто необхідні:

• самокопіювальні бланки;

• гарантійні талони;

• інструкції;

• етикетки;

• технічні карти;

• інформаційні листи;

• цінники, бірки і ярлики.


Періодичні видання

Сучасна продукція цього виду являє собою періодичні видання, що носять інформаційний або рекламний характер, а саме:

• газети;

• журнали.

Сьогодні до них пред'являються високі вимоги, оскільки досвідчених покупців досить складно зацікавити.

Кожне замовлення в нашій компанії виконують кваліфіковані фахівці на сучасному високотехнологічному обладнанні.

Ви можете бути впевнені, що ваші журнали будуть виглядати саме так, як ви планували!


Рекламно-сувенірні вироби

Що ми маємо на увазі під поняттям рекламно-сувенірні вироби? Це кепки, футболки, парасольки, сумки, куртки, ручки, запальнички, магніти, флешки, вимпели, прапори та багато іншого. Нанесення на них логотипів, фотографій і текстів - величезний простір для Вашої фантазії.

Сувенірна продукція з Вашим логотипом зробить незабутнім будь-який захід - будь це Новий рік або корпоративне свято. Будь-яку виставку прикрасить рекламна продукція Вашої компанії, що, безсумнівно, зробить Ваш бренд впізнаваним і таким, що запам'ятовується.

На будь-який тип сувенірів може бути нанесено повнокольоровий логотип або будь-яка інша рекламна інформація. Ми зможемо надати форму будь-яким вашим ідеям!


Посуд з гравіруванням

Гравірування на посуді може стати відмінним корпоративним подарунком.

Лазерне гравірування на посуді замовляється фірмами в промислових масштабах, коли є потреба у виготовленні великої кількості якісних і стильних сувенірів, наприклад, на виставку або семінар. Гравірування добре персоналізує бізнес, надає особливий статус сувенірів.

Будь-яке зображення або текст, вирізаний на поверхні виробу, зберігається на ньому куди довше, ніж намальоване, незалежно від того, наскільки довговічна використовувана фарба. Таке зображення не зітреться, не змиється, воно не вицвіте з часом і не побіліє під впливом сонячних променів. Йому не страшні механічні пошкодження і термічний вплив, ні високі, ні низькі температури не заподіють гравірованому зображенню ніякої шкоди.


Значки, брелоки і об'ємні етикетки

Стануть оригінальними сувенірами та подарунками під час проведення рекламних та спеціальних заходів, акцій, конкурсів, виставок, семінарів, конференцій тощо.

Ці вироби нагадають про значущу подію, додадуть додатковий імідж і підкреслять фірмовий стиль різним компаніям і їх співробітникам. Поряд зі складною на перший погляд технологією виробництва, вартість вироблених виробів досить невисока, що разом з оригінальністю робить дану продукцію досить привабливою для замовників.


Вироби с вишивкою

Вишивка зображення на різних поверхнях досить універсальна. З її допомогою малюнок можна нанести майже на будь-який текстильний виріб. Вишивка ідеально підходить для зображення логотипів, малюнків і написів на в'язаних, тканинних, ворсових поверхнях. Особливо часто використовують машинну вишивку на футболках і спецодязі, кепках, толстовках, куртках, рушниках і т.д.

Ви можете замовити вишивку логотипу, шеврона, номера, назви компанії та інших зображень, щоб привернути увагу до свого бренду за рахунок незвичайного зовнішнього вигляду і об'ємності.

Щоб зробити рекламу ще ефективнішою, при створенні малюнка машинної вишивки на трикотажі можна використовувати всю колірну гамму. Але, на відміну від інших способів нанесення логотипу (шовкографії або термотрансфера) це дозволить зробити рекламний задум більш цікавим за рахунок об'ємного зображення, а також значно більш довговічним.


Пакети паперові

Паперовий еко пакет - недорогий і ефективний рекламний інструмент.

Можливість нанести корпоративну символіку на пакет дозволяє перетворити цей предмет щоденного вжитку в повноцінний інструмент маркетингу. Причому від цього він не втрачає своїх практичних властивостей. Паперові пакети з логотипом довговічні і зручні.

Гарний і якісний паперовий пакет - завжди асоціюється з престижем.

Таким чином, ваша організація отримує можливість поліпшити свій імідж з мінімальними витратами!


Пакети полімерні

Брендований поліетиленовий пакет - один з найоптимальніших і недорогих рекламоносіїв. При цьому поліетиленовий пакет функціональний і необхідний кожному. Це ефективний метод реклами, який побачать сотні тисяч людей! Успіх рекламної компанії багато в чому залежить від дизайну пакета, чим більш стильним і незабутнім він буде, тим більше людей звернуть на нього свою увагу - це дозволить підвищити авторитет вашої організації в очах споживачів і залучити нових клієнтів.

Для виробництва пакетів з логотипом найчастіше використовуються флексографія і шовкографія. Ці методи дозволяють отримати яскравий і якісний результат. Навіть найдрібніші деталі, текст і номери телефонів будуть чітко виділятися.

Пакети - предмет тривалого користування. Зазвичай їх не викидають до тих пір, поки вони не втратять свій зовнішній вигляд. Таким чином, якісні пакети з логотипом будуть довгий час нагадувати про вашу торгову марку.




Технології


Офсетний друк

Є найбільш популярним і відомим способом повноколірного друку. Технологія друку, що передбачає перенесення фарби з друкованої форми на запечатуваний матеріал не безпосередньо, а через проміжний офсетний циліндр. Відповідно, на відміну від інших методів друку, зображення на друкованій формі робиться не дзеркальним, а прямим. Офсет застосовується головним чином в плоскому друці. Продукція, виготовлена ​​офсетним способом, відрізняється високою якістю при відносно невисокій вартості.

Плюси офсетного друку:

- Висока якість друку;

- Значне здешевлення вартості офсетного друку при великих тиражах і, як наслідок, зниження ціни за одиницю продукції в рази;

- Можливість друку на будь-яких видах паперу і використання будь-яких видів післядрукарської обробки;

- Друк великих тиражів за короткі терміни.

Флексографічний друк

Це спосіб друку, який являє собою прямий високий ротаційний друк рідкими фарбами, що швидко сохнуть, з використанням еластичних друкарських форм, які можуть бути встановлені на спеціальних циліндрах з різним діаметром окружності.

Флексографію використовують для друку на упаковках, пластикових пакетах, при виробництві етикеток та інших видів виробів з гнучких матеріалів.

Нижче перераховані основні переваги флексодруку:

- Великий вибір типів носіїв для друку;

- Можливість друку на матеріалах різної товщини;

- Можливість застосування водних фарб;

- Можливість об'єднання післядрукарських процесів (ламінування, вирубки штампом, фальцювання і склеювання) в єдину лінію;

- Можливість друку з рулону в рулон на високій швидкості;

- Друк великих тиражів за короткі терміни.

Виробництво гофротари

Технологія виробництва гофротари багато в чому залежить від кількох визначальних чинників. Один і той же ящик може бути виготовлений як на обладнанні для невеликих серій виробництва гофротари (біговально-ріжучий верстат, просічний верстат, зшивна або клеюча машина та ін.), так і на обладнанні для середніх і великих серій виробництва гофротари (машина ротаційної висічки, слоттери, плосковисічні верстати, ін.).

У зв'язку з цим, в залежності від обсягів виробництва, номенклатури і складності конструкції коробки вибирається те чи інше обладнання.

При виготовленні тари на малотиражному обладнанні (стандартна чотирьохклапанна коробка) гофрокартон нарізається на необхідні заготовки, формуються лінії згину (рілюються), висікаються клапани. При виробництві великих партій стандартної тари використовується більш продуктивний верстат - просікально-рілювальний (слоттер).

На кінцевому етапі відбувається зшивання або склеювання гофроящиків і їх упаковка. Після закінчення процесу виготовлення, гофроящики за допомогою напівавтомата для обв'язки пачок формуються в перев'язані поліпропіленовою стрічкою пачки, які укладаються на піддони. На вимогу замовника піддони з пачками гофротари можуть бути обмотані в стрейч-плівку.

Цифровий друк

Це виготовлення друкованої продукції за допомогою «цифрового» обладнання - пристроїв, що друкують безпосередньо з електронних файлів і використовують технологію прямого нанесення фарб. Правильніше було б назвати цей спосіб «друком без застосування постійних друкованих форм».

Листовий цифровий друк застосовується для виробництва різної кількості рекламних матеріалів типу буклети, візитки, листівки та інші. Використовуються цифрові лазерні друкарські машини. Друк може бути як багатобарвним, так і в одну фарбу.

Основні переваги: ​​

- Можливість друку невеликих тиражів без значних витрат на переддрукарну підготовку;

- Висока швидкість друку дозволяє практично відразу отримати готовий тираж.

Широкоформатний друк

Це різновид цифрового друку на рулонних матеріалах (вінілова плівка, папір, банерна тканина, сітка). Призначена для виготовлення плакатів, розтяжок і елементів більш складних конструкцій зовнішньої реклами.

Друк проводиться на широкоформатних плоттерах різної ширини. Вид друку дозволяє виготовляти продукцію будь-яким тиражем на практично будь-якому матеріалі, що має рівну поверхню.

Широкоформатний друк, як правило, використовується для виготовлення малих тиражів, виробів на товстих матеріалах або виробів великого розміру, а так само якщо є вимоги до тривалої стійкості фарб до вигорання.

Шовкотрафаретний друк

Це процес перенесення фарб через спеціальну друковану форму практично на будь-які матеріали: тканину, метал, скло, плівку, дерево, папір і картон, кераміку, пластик, гуму та інше.

Широко використовується у виробництві рекламної і брендованої продукції.

Така поліграфія відрізняється тим, що можна використовувати нестандартні кольори: вся шкала Pantone, золотий, срібний, бронзовий. Фарба наноситься більш товстим шаром, ніж при використанні інших способів друку. Так, наприклад, при використанні офсетного друку на виході виходить шар в 1-2 мікрон, а шовкографія дає можливість домогтися товщини шару в 10-500 мікрон, а іноді навіть більше. Такий підхід - відмінна можливість підвищити яскравість кольору шляхом багатошарового нанесення малюнка. Часто можливо навіть на дотик визначити межі зображення. Для кожної поверхні, на яку переноситься малюнок, потрібно використовувати відповідну фарбу. Що стосується форми виробів, призначених для обробки, то вони можуть бути будь-якими: пласкими, сферичними, квадратними, циліндричними, конусоподібними і т.д.

Термотрансферний друк

Ця технологія має на увазі нанесення зображення на поверхню, що декорується, з проміжного носія (спеціального паперу або плівки) за допомогою термопресса. Процес нанесення термотрансфера на вироби називається термопереносом. Найбільшого поширення термотрансфери отримали для нанесення логотипів, зображень і декоративних елементів на продукцію з тканини, шкіри та шкірзамінників.

Термотрансферне нанесення має ряд інших переваг перед прямим шовкографічним друком на тканину:

- якісний термотрансфер може передавати дуже тонкі лінії і деталі;

- може бути нанесено на матеріали, недоступні для якісного нанесення іншим способом: грубий льон, полотно, мішковина, сітчасті тканини;

- легко наноситься на готові вироби з гудзиками, блискавками, елементами, що виступають;

- дозволяє передавати чітке зображення фотографічної якості з точним відтворенням кольорової палітри;

- отримані зображення стійкі до прання;

- термотрансфер наноситься на вироби за кілька секунд, при цьому виріб не потрібно сушити в сушці.

Друк методом сублімації

Це метод непрямого друку кольорового зображення. З його допомогою розміщують логотипи на виробах з тканини, шкіри, кераміки, фарфору, фаянсу, скла, металу і пластика, на які попередньо нанесено особливе полімерне покриття.

Дозволяє отримати яскраві кольори, стійкі до впливу навколишнього середовища.

Широко поширений при виробництві прапорів, нанесенні зображення на текстиль (футболки, кепки, сукні в великих кількостях). Дозволяє отримувати зображення фотографічної якості 1440dpi, 2880dpi.

В сувенірній галузі використовують на термофільних поверхнях.

Застосовується для нанесення на кружки, тарілки, попільнички, кераміку, вироби зі скла та інше.

Гравірування

Це метод нанесення зображення на вироб за допомогою сфокусованого лазерного променя. Як правило, це зображення має деяку глибину (рельєф), і в цьому полягає основна відмінність лазерного гравірування від лазерного маркування. Лазерним гравіруванням часто називають саме зображення, отримане на виробі. Як правило, це логотипи, написи, будь-який орнамент або малюнок.

Плюси лазерного гравірування перед іншими методами полягають:

- в швидкості процесу, що значно знижує його собівартість;

- немає безпосереднього фізичного впливу на матеріал, що може дозволити гравірувати важкодоступні і незручно розташовані ділянки матеріалу;

- вплив здійснюється на мінімальну площу поверхні (приблизно 10-20 мікрон), що позитивно впливає на точність виконаного гравірування;

- процес гравірування задається і координується ЧПК, що дозволяє майже виключити брак у виробах і досягти точності позиціювання в межах деталі.

Вишивка

Вишивка може бути унікальним рекламно-інформаційним засобом, не втрачаючи при цьому своєї художньої цінності. Найчастіше використовується для нанесення товарних знаків і інших зображень на тканину, шкіру, а також на готові вироби, корпоративний одяг і т.д. Кольорова гамма і її поєднання можливі в будь-яких варіаціях. Товарний знак перетворюється в яскравий атрибут виробу, стаючи органічним елементом його композиції. Вишивати можна на різних видах одягу, в тому числі на уніформі, спецодязі.

Перевагами комп'ютерної вишивки, безумовно, є швидкість і висока якість, а також здатність вишивати будь-яке зображення. При цьому, виконання малюнків може виконуватися в будь-якому розмірі. Не можна не відзначити довговічність комп'ютерної вишивки та стійкість забарвлення. Навіть після багаторазового прання одяг з машинною вишивкою не втратить свій первісний вигляд. Якщо розглядати можливості використання комп'ютерної вишивки, то вони не обмежені.

Вакуумне формування

По суті є варіантом витяжки, при якій листовий пластик, розташований над або під матрицею (інструментом формування), нагрівається до певної температури, і повторює форму матриці за рахунок створення вакууму між пластиком і матрицею. Матеріали можуть застосовуватися найрізноманітніші: акрил і полістирол (прозорий, молочний, кольоровий), АБС-пластик, ПВХ, ПЕТ, монолітний полікарбонат та ін.

Технологія вакуумного формування дозволяє робити складні вироби. Наприклад об'ємні логотипи, літери, муляжі, різного роду рекламну і пакувальну продукцію.

Реалістичні і оригінальні POS-матеріали, виготовлені за допомогою вакуумформовки, безсумнівно виділять товар серед інших і послужать для додаткового залучення уваги і ефективного просування товарів.


Call-центр

+38 (044) 362-37-87 (тел)

+38 (067) 292-70-51 (моб)

+38 (063) 332-00-01 (моб)

Адреса

03187, м. Київ, вул. Заболотного, 5 корпус Б

Електронна пошта

poligrafgs@ukr.net

Ми на мапі